Aanvragen wijziging verzending tussentijdse facturen

Het privacybeleid van Pidpa kan u hier vinden.

Je hebt een domiciliëring? Je hebt dan de keuze of je de tussentijdse facturen al dan niet per post wil ontvangen. Standaard verzenden we je tussentijdse facturen niet meer (tenzij je BTW-plichtig bent), maar bieden we het bedrag enkel aan aan je financiële instelling. Zo dragen we een steentje bij aan het milieu.

Je kan je keuze op elk moment wijzigen met dit formulier. Het bedrag van de tussentijdse facturen wordt jaarlijks meegedeeld op je verbruiksfactuur.

Opgelet
Indien je gekozen hebt voor maandelijkse tussentijdse facturen, kan je geen afdruk op papier vragen.

De velden met een * zijn verplicht.

Contactgegevens
Dit is een uniek nummer dat we gebruiken om je te vinden in ons klantenbestand. Je klantnummer staat op onze briefwisseling en facturen.
Het nummer waarop we je tijdens de kantooruren kunnen bereiken.
En eventueel busnummer
Aanvraag tussentijdse facturen