Vernieuwd klantenportaal is een groot succes

In januari 2025 lanceerden we ons vernieuwde klantenportaal mijnPidpa. Gebruiksvriendelijker, overzichtelijker en uitgebreider. Vandaag, een half jaar later, kunnen we met trots zeggen dat jullie massaal de weg vinden naar mijnPidpa en het bijna dagelijks gebruiken om al jullie waterzaken te regelen.
Waarom een nieuw klantenportaal?
We zetten in op digitale transformatie, om het jou als klant zo eenvoudig mogelijk te maken: altijd en overal toegang tot je waterverbruik, facturen en klantgegevens. Daarom bouwden we een modern en mobielvriendelijk klantenportaal dat klaar is voor de toekomst. Op mijnPidpa kan je onder andere:
- Je waterverbruik opvolgen in detail
- Digitaal je verhuis regelen
- Je facturen betalen via Doccle
- Je domiciliëring aanvragen
- Meldingen vinden van storingen in jouw buurt
- Je contactgegevens en voorkeuren beheren
Wat leverde het op na 6 maanden?
Dankzij jou is deze digitale transitie een succes. De cijfers spreken voor zich:
- 450.000 klanten logden al in op het nieuwe portaal
- Meer dan 175.000 klanten raadpleegden hun verbruik
- Meer dan 13.750 klanten regelden hun verhuis
- Meer dan 26.000 online betalingen uitgevoerd
- Reeds 4.500 aanvragen voor domiciliëring volledig digitaal verwerkt
- 8 op 10 klanten beoordelen het portaal positief
Maak je als Pidpa-klant nog geen gebruik van mijnPidpa?
Surf naar mijn.pidpa.be en maak in enkele klikken je account aan. Vragen of suggesties zijn altijd welkom via het contactformulier in het portaal.
Wij blijven ons dagelijks inzetten voor een optimale digitale beleving. Samen maken we waterzaken simpel.